domingo, 20 de junio de 2010

Dema comença s'estiu...ooh pena!


Ferreries

4 comentarios:

  1. OOOOHHH!! no diguis això!! que em fas sentir malament! Jo espero l'estiu per venir a l'illa. Tant de bo hi pogués ser sempre. (De tota manera... t'entenc, et promet que t'entenc; al meu poble passa una cosa semblant, de juliol a setembre, sense ser tan exagerat com a Menorca)
    SALUT

    ResponderEliminar
  2. Aquest hivern ens ha deixat uns cels especteculars per ser captats amb ses nostres camares, esperam que l'estiu tambe ens porti bella imatges, molt guapa aquesta foto, un saludo

    ResponderEliminar
  3. Hola Rosa i paco,no ho dic nomes per sa gent, tan necessaria en aquets temps dificils,ho dic mes que res per que no em cau massa bé sa calor,som una persona de hivern que esta alegra cuan plou i es deprimeix cuan fa massa calor, a mes es paisatje es mort durant l'Estiu,ses platjes plenes de llanxes,massa pesca (legal i il-legal) i massa locus per ses carreteres,etc,etc,etc.....

    ResponderEliminar
  4. Totalment d'acord... jo també prefereixo l'hivern.
    Gràcies!
    Rosa

    ResponderEliminar

Gracias por visitar mi blog!!