lunes, 19 de julio de 2010

1 comentario:

  1. fa dies q no em poso al dia del teu blog... i veig moltes "fotodenuncia" q m'agraden molt!!

    jo vaig cada any per juny a menorca quan encara l'illa no està plegada de gent... i ara torno a l'agost (per segona vegada aquest any i primera a la meva vida) i tinc por de la gentada q em puc trobar!!!

    total, q la gent i el turisme, crec jo, q és bo, però sempre i quan ells tinguin respecte per la natura i la gent de l'illa!! malauradament no sempre és així... una llàstima!!

    jo et dono soport amb les teves "fotodenuncia" i t'animo a que continuis lluitant pel q més t'estimes!!

    salut!!

    p.d.: ja m'he decidit a començar el meu blog, et convido a q passis i espero q t'agradi!!

    ResponderEliminar

Gracias por visitar mi blog!!